REFERENCE>NOVELIO

Launch tapet, kterými Saint-Gobain ADFORS vstoupil do světa designu.

další část case study novelio
Adfors Adfors

Společnost ADFORS je předním výrobcem a zpracovatelem sklovláknitých pramenů v Evropě. Patří do koncernu Saint-Gobain, který se zaměřuje se na stavebnictví a průmyslové obory.

Mapa

Co bylo cílem:

Vytvořit obsahovou a vizuální strategii pro launch designových sklovláknitých tapet na evropském trhu.

Novou cílovou skupinou jsou interiéroví designéři – hlavní decision makeři pro non-residential trhy. Strategie zohledňuje i segment retailu – specializované obchody s tapetami, dekoračními materiály a také DIY řetězce, které jsou součástí obchodní strategie.

Chantemur
Castorama
OBI
Saint Maclou
Leroy Merlin
HORNBACH
4Murs
Brico Depot

®Informace o ochranných známkách

Zavřít

Vlastníci ochranných známek

Obi:

GmbH & Co. Deutschland KG
Albert-Einstein-Str. 7-9, 42929 Wermelskirchen, Germany

Castorama:

KINGFISHER INVESTISSEMENTS
Zone Industrielle, F-59175 Templemars, France

Leroy Merlin:

Groupe Adeo
135 Rue Sadi Carnot CS 00001, Ronchin 597 90, France

Chantemur:

Chantemur Centrale
6ème rue - Port de Santes, F-59211 Santes, France

Saint Maclou:

TAPIS SAINT MACLOU, Société anonyme
330 rue Carnot, 59100 WATTRELOS, France

Hornbach:

HORNBACH Baumarkt AG
Hornbachstr. 11, 76879 Bornheim, Germany

4MURS:

4MURS société anonyme
74 rue Costes et Bellonte, 57155 Marly, France

Brico Depot:

KINGFISHER INVESTISSEMENTS
Zone Industrielle, F-59175 Templemars, France

tapeta reference

„Novelio Nature je pro nás výzva, jak vhodně skloubit design a funkční vlastnosti výrobku a oslovit nové cílové skupiny, jako jsou interior designéři. Launch Novelio Nature je pro ADFORS vstupem do segmentu designových tapet, kam přinášíme zcela nové benefity – 100% PVC free tapety s unikátní funkcí ochrany zdiva.“

Martina Vlčková Říhová
Director Marketing & Business Development
SAINT-GOBAIN ADFORS CZ s.r.o.

Co bylo potřeba k uvedení produktu na trh

Akční plán product launch

Positioning značky
  • – naming produktových řad
  • – positioning produktu
  • – prototypy person
  • – obsahová komunikace
  • – vizuální styl značky
Product display
  • – produktové fotografie
  • – prostorové vizualizace
Digitální komunikace
  • – microsite produktu
  • – landing page kolekcí
  • – propagační spot
  • – videonávod
  • – reklamní formáty
  • – newslettery
Print a POS
  • – katalog pro DIY řetězce
  • – katalog pro architekty
  • – POS materiály
  • – výstavní stánek

Zjistili jsme, že…

Lidé kupují tapety, aby zamaskovali díry na zdi. Estetickou funkci přebírají obrázky, fotky nebo ozdoby z hobbymarketů.

chtěli jsme ukázat, že k dokonalosti tapeta stačí

Let the wall impress Let the wall impress
eng
fr
du

Claim, který přesně vystihuje podstatu produktu.

Díky vizualizacím jsme mohli ukázat produkt v prostoru dříve, než první tapeta opustila továrnu.

rychle a levně.

Tapeta v interiéru
předchozí
následující

copywriting

Obrazotvorný jazyk, který vás na dvou řádcích přenese do nového obýváku.

eng

Exquisite style with Novelio Nature

Choose your own how to express your nature. Create space with spirit that embraces you for ages.

cz

Vytříbený styl s Novelio Nature

Vyberte si vlastní způsob, jak vyjádřit svou přirozenost. Vytvořte si prostor s náladou, která vás obejme na celé roky.

realizace

Play
Katalog Tapety Web preview Poutač Katalog Stánek Sales guide Ilustrace
Ikony

Novelionature.com živá kniha v devíti jazycích

WEB Kolekce

Web Novelio se každý rok rozrůstá o novou landing page, která představuje aktuální kolekci tapet.

Prozkoumat kolekci
Opposites

na pohled zaujme, na dotek ohromí

Katalog kolekce OPPOSITES, založené na kontrastu materiálů
Concrete
Concrete

concrete

– beton jako esence města.
Přímé linie, hrubé a ostré struktury.

Skin
Skin

skin

– kůže jako esence přírody.
Oblé tvary a měkké, hebké struktury.

Opposites Opposites Opposites Opposites Opposites

Katalog obsahuje 14 vzorků tapet, spojených speciální trojitou vazbou. Nechává zákazníky pocítit povrchy na vlastní kůži nebo se nechat inspirovat fotografiemi vizuálních konceptů.

newslettery

S britskou agenturou Edson Evers jsme Angličanům připomněli krásu minimalistického designu.

Newsletter Newsletter
shadow

Product launch bez přípravy je velké dobrodružství s nejistým koncem.

Analýza trhu, nastavení značky, marketingová strategie – poradíme vám, jak uspět s produktem na novém trhu.

Stačí se ozvat
Jiří Langer

Account manager:Jiří Langer
+420 775 116 651

Kancelář:
Karla Tomana 42
500 03 Hradec Králové

Fakturační adresa:
Realness s.r.o.

Piletická 486
503 41 Hradec Králové
IČO: 03462072
DIČ: CZ03462072 (plátci DPH)

Hold on please…

It will only take a second.