Jsem elektrikář.
Reklamní předměty Hakelu šité na míru všem, kterým v srdci rezonuje střídavý proud. Zaměstnancům, zákazníkům, konkurentům.
Hakel – královéhradecký výrobce přepěťových ochran a hlídačů izolačního stavu, který už 25 let dodává produkty do celého světa. Konkurence i situace na trhu práce přiměla vedení firmy k zamyšlení nad vlastní značkou.
Společně jsme z Hakelu udělali brand, o kterém mluví zaměstnanci, zákazníci i konkurence.
„Hlavně zachovejte slogan a blesky…“
Vedení společnosti Hakel
Objevit charakter firmy je
předpoklad úspěšného rebrandingu.
Zkoumali jsme, jaká je firma uvnitř. Co a pro koho vyrábí, jaká je mezi zaměstnanci atmosféra a co je motivuje k práci. Zjišťovali jsme, jak firmu vnímají zákazníci i jaké plány má vedení do budoucna.
Lidé z Hakelu milují svůj obor. Jsou součástí velké rodiny elektrikářů, ve které jsou uznávanými odborníky i vítanými přáteli. Zákazníkům jsou vždy nablízku, ať už potřebují cokoliv. Baví je posouvat věci kupředu, protože každá inovace je krok k bezpečnější elektrické energii.
Takový je autentický Hakel.
Elektřina umí být špatný pán.
My chceme prezentovat Hakel
v pozitivním duchu.
Claim, který rozbušil srdce zaměstnanců
Nový slogan je manifestem všech elektrikářů.
Mít hertze v srdci znamená být hrdým elektrikářem
i člověkem se srdcem na správném místě.
Symbol harmonie. Životní i pracovní. Pravidelná sinusoida znázorňuje optimální průběh v elektrické síti i běžném životě. Stav, který Hakel pomáhá udržet.
Jsem elektrikář.
Reklamní předměty Hakelu šité na míru všem, kterým v srdci rezonuje střídavý proud. Zaměstnancům, zákazníkům, konkurentům.
Skuteční srdcaři
Brand ožije ve chvíli, kdy ho za svůj přijmou zaměstnanci. A v Hakelu to šlo bleskově. Nový brand zdobí auta i kanceláře zaměstnanců. HakelBand složil píseň Hz in Hearts. Lidé se spojili a nadchli pro společnou věc. Zaměstnanci se stali nejhlasitějšími ambasadory vlastní značky. Protože nový brand je především o nich.
Ilustrace jako nástroj
Ilustrace jsou jedním ze signifikantů nové značky. 3D modely, které používá většina konkurence, jsme nahradili technickou vektorovou vizualitou. Díky tomu zákazníci vždy poznají, s kým mají tu čest – i bez loga či názvu firmy.
HAKEL LISTY
Rebranding ukázal, že zaměstnance zajímá dění ve firmě – a nová značka tento zájem ještě umocnila. Proto vznikly Hakel listy – interní periodikum, které pomáhá nejen s komunikací uvnitř firmy, ale také s náborem nových zaměstnanců.
Nový brand prostoupil až do produktového designu. Na trhu přepěťových ochran je Hakel jedna z mála firem, jejíž výrobky poznáte na první pohled.
Tonalita fotografií dokáže zcela změnit dojem, který portrétovaná osoba vyvolává.
Chtěli jsme ukázat tým Hakelu v seriózním, ale přátelském světle. Protože přesně takový je.
Logo
Claim
Tone of voice
Přátelský, srozumitelný, důvěryhodný
Esence
Společně za bezpečí pro všechny
Barvy
Symbol
Typografie
abcčdďefghijklmnňopqrřsštťuvwxyzžABCČDĎEFGHIJKLMNŇOPQRŘSŠTŤUVWXYZŽ012456789 [{(!?#%@$&/]
Ikony
Ilustrace
Produkty
Account manager:Jiří Langer
+420 775 116 651
jiri.langer@realness.cz
Kancelář:
Karla Tomana 42
500 03 Hradec Králové
Fakturační adresa:
Realness s.r.o.
Piletická 486
503 41 Hradec Králové
IČO: 03462072
DIČ: CZ03462072 (plátci DPH)
Hold on please…
It will only take a second.